fbpx

Ali to krade napredek tvojemu podjetju?

Ali to krade napredek tvojemu podjetju?

12. February 2018Haris Kajtezović

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Bolečina v križu ne vpliva le na naše počutje, ampak lahko postane tudi del težav našega podjetja. Težko se je zaljubiti, medtem ko se potapljaš, in težko je biti kreativen ter produktiven, če čutiš bolečine v križu. Raziskave kažejo, da velik odstotek ljudi čuti občasne bolečine v ledvenem delu hrbta. Na srečo lahko naredimo veliko, da to preprečimo ali omilimo. V nadaljevanju preberi, kako.

Poišči priložnosti za gibanje

Večina današnjih zaposlenih preživi službene ure v sedečem položaju in to je lahko problem. Če ti ali tvoji zaposleni čutite bolečine v križu med sedenjem, lahko dodatno gibanje povzroči prelomne pozitivne spremembe. Za začetek lahko uvedete male spremembe: na primer, namesto iskanja najbližjega parkirnega mesta poiščite tistega, ki je bolj oddaljen od delovnega mesta.
Namesto uporabe najbližjega stranišča pojdite do tistega, ki je dlje od pisarniške mize, po možnosti v drugem nadstropju.
Uporabljajte stopnice namesto dvigala. Če lahko, opravite telefonske klice med hojo.
Tu ni pravil – kakršnokoli dodatno gibanje je koristno.

Poleg tega smo iz izkušenj s svojimi strankami odkrili, da enostavni nasveti, kot so pravilna namestitev višine stola v pisarni ali avtomobilskega sedeža, uporaba dodatnih blazin pod kolenom pri spanju in uporaba pravilne obutve za različne aktivnosti, lahko naredijo izjemno pozitivne učinke pri odpravljanju bolečin.

Znanost in izkušnje govorijo, da masažni valjčki lahko naredijo čudeže, ko govorimo o boljšem počutju in odpravi bolečin v križu. V tvojem podjetju se lahko tako odločite za nakup valjčkov in žogic. Postavite jih v pisarno k vsaki mizi in jih uporabljajte čim pogosteje. Mehčanje napetih stegenskih mišic lahko naredi velik preskok k večji produktivnosti zaposlenih in lahko posledično vodi celo v boljšo bilanco ob koncu leta.

Majhne spremembe, kot je redno sprehanje lahko znatno izboljšajo splošno zdravje in odpravijo bolečino v križu.

Namesto maskiranja težave pomagajte (so)delavcem najti vir

Poiščite vzrok bolečine

Prva in zelo pomembna stvar, ki jo moramo storiti pri bolečini v križu, je ta, da poiščemo vzroke za bolečino. Največkrat so to neprimerna gibanja in nepravilno izvedeni gibalni vzorci. Vzroki so lahko tudi doma, ko pospravljamo, v službi, ko delamo oz. sedimo, ali v fitnesu med treningom. Ko govorimo o bolečinah v križu, ni univerzalnega pravila. Če ne uporabljamo svojega telesa funkcionalno, ne uporabljamo vseh mišic. Zaspanost nekaterih pomembnih mišic lahko vodi do tega, da mišice križa po nepotrebnem obremenjujemo še bolj.

Nekateri hodijo na masaže, meditirajo, drugi se raztezajo ali delajo vaje za krepitev mišic spodnjega hrbta. To nekaj časa pomaga, potem pa se bolečine vrnejo. Včasih si moramo priznati, da nismo najboljši strokovnjaki, čeprav govorimo o lastnem telesu, zato je boljša in varnejša rešitev odpraviti se k profesionalcu za telesno gibanje. Najuspešnejša podjetja pri nas so to že odkrila in spodbujajo svoje delavce k redni telesni vadbi na različne načine.

Pomagaj svojim (so)delavcem razumeti, da ni hitrih rešitev, ko govorimo o odpravi bolečin v križu. Navadno traja odpravljanje bolečine tako dolgo, kot smo bolečino pred tem čutili. Včasih se spremembe zgodijo že po nekaj tednih, včasih je potrebnih nekaj mesecev. Pomagaj jim spremeniti miselnost iz prepričanja »Oh, saj bom vzel prosti dan in tableto, ko me bo znova zagrabilo« ali »Dokler bom lahko živel z bolečino, bom potrpel, ko bo neznosno, pa grem pod nož« v miselnost »To je problem, ki ga lahko rešim z zdravimi in enostavnimi navadami. Vzelo mi bo nekaj časa, a se bo izplačalo znova živeti življenje brez bolečin«. Nujno je, da poiščejo najboljšo rešitev zase in hkrati verjamejo, da jim lahko uspe.

Spodbujajte h kombinaciji sedenja in vstajanja

Spreminjanje položaja je ključno pri ohranjanju zdrave hrbtenice. Celo tisti najboljši in najdražji pisarniški stoli postanejo slabi za nas, ko se jih navadimo in »zlezemo« vanje. Če je mogoče, opravljajte nekatera dela sede, druga stoje in tretja morda celo kleče. Spreminjajte položaje vsakih 10–15 minut.

Osredotočite se na celotno zdravje

Zdrava, uravnotežena prehrana in dovolj pitja vode lahko igrata pomembno vlogo pri odpravljanju bolečine v križu ter krepitvi celotnega telesa.

Naj bodo naslednja službena darila privlačne promocijske flaške z logom vašega podjetja. Sodelavce spodbujaj, naj jih redno uporabljajo. Namesto klasičnih, nezdravih prigrizkov (rogljički, piškoti) uvedite na sestankih sveže sadje in oreške. V podjetje povabite prehranskega svetovalca za promocijo zdravega prehranjevanja. Nekaterim se bo to morda zdelo potrata časa, drugi pa bodo to skrb podjetja za zdravje zaposlenih gotovo cenili in vložili še več truda v rast podjetja.

Tudi zadostna količina spanca je ključna za ohranjanje zdravja in produktivnosti naših zaposlenih. Za kakovostno regeneracijo moramo ciljati na 7–8 ur nočnega spanja.

Menimo, da biti osebni trener ne pomeni le vodenja treningov in štetja ponovitev. Za uspeh vsakega člana poskrbimo tako, da spodbujamo k izboljšanju vseh štirih stebrov napredka: treninga, prehrane, regeneracije in miselnosti. Zavedamo se, da potrebuje vsaka oseba drugačno mero skrbi in pozornosti ter drugačen pristop, in tukaj nastopi naš individualni sistem. Vsakemu članu oblikujemo program, od katerega bo imel največ koristi. A to tudi pomeni, da smo zmožni sprejeti omejeno število novih članov, enega po enega. Če meniš, da smo prava izbira zate in da je zdaj pravi čas za dosego tvojega rezultata, izpolni spodnje podatke:

     
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

category: workout

Komentarji

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *